نکات مهم سرویسکاران:لطفا موارد زیر را با دقت بیشتری مطالعه کنید.
1_نماینده گرامی لطفا در صورت جاگزین کردن پرسنل خود آموزش های اپلیکیشن و درخواست قطعات و راهنمایی های لازم را از طریق خود یا نیروی سابق در اختیار نیروی جدید بگذارید. 2_ ثبت (کد رهگیری یا شناسه رهگیری و همچنین کد ملی) مشتری الزامیست در صورت عدم ثبت قبض شما توسط همکاران ما بسته نخواهند شد.جز سریال هایی که با 13 شروع بشوند مثل 1399
3_اگر سریالی تحت پشتیبانی وب نبود به صورت دستی وارد کنید ابتدا نوع محصول سپس مارک و مدل رو دستی انتخاب کنید(در صورت وجود ارور ابتدا از درستی سریال مطمئن شوید سپس تایید کنید و به ثبت ادامه دهید )
4_ لطفا هنگام ارسال داغی قطعه مشخصات مشتری و دستگاه را داخل فرم داغی همراه قطعه معیوب به (شرکت) ارسال نمایید تا از حساب خارج شود برای درخواست قطعه داخل فرم درخواست به شماره 09022908921 (ایتا یا روبیکا بفرستید)تا بررسی و ارسال شود.
5_وب یا اپلیکیشن فقط جهت ثبت کارت های نصب است از ثبت تعمیرات و دادن اجرت و ایاب ذهاب درخواست قطعه و... در سایت خودداری بفرمایید . همچنین کارت نصب های ثبت شده رو به شرکت ارسال نکنید ((بعد از ثبت به داخلی 162 اعلام کنید))
6_در صورت هر گونه ارور یا مشکل در اپلیکیشن _ وب با شماره 02177961800 تماس یا 09022908921 ایتا و روبیکا پیام بگذارید .
7_در صورت عدم تکمیل مدارک و نداشتن سفته ضمانت رمز و نام کاربری _کد نمایندگی _قطعات _واریزی برای سرویسکاران ارسال نخواهد شد.
8_دسته فاکتور فقط برای نوشتن تعمیرات در اختیار سرویسکاران قرار میگیرد.توجه داشته باشید فاکتور های شرکت مجیک فقط قابل قبول است(در صورت عدم وجود کارت گارانتی محصول مشخصات دستگاه و مشتری در فاکتور نصب فقط شرکت مجیک نوشته شود یک نسخه به عنوان ضمانت به مشتری و یک نسخه نزد خود نگه دارید ثبت سیستم شود و به داخلی 160 اعلام کنید از ارسال کارت نصب به شرکت خودداری بفرمایید.
9_پس از ورود به اپ یا وب از طریق امکانات سیستم میتوانید رمز خود را تغیر بدهید و استان.شهرستان خود را برای همیشه ثبت کنید
10_برای اطلاع از حساب های مالی /داغی فقط با داخلی 160تماس بگیرید.
11_برای اطلاع از ارسال قطعات درخواستی فقط با شماره 02177964134 تماس بگیرید
12_مراقب کلاهبردارها باشید هر گونه شماره تماس غیر از تلفن های سازمانی داخل سایت با شما تماس یا پیام داشتند گوش به فرمان سودجو ندهید.
لطفا در صورتی که سریالی تحت پشتیبانی وب نبود دستی مدل و مارک وارد کنید و در صورت ارور ابتدا از صحیح بودن سریال مطمئن شوید و پیغام ارور را تایید کرده و ادامه دهید و توجهی نکنید.
در صورت عدم درج سریال صحیح و کد رهگیری محصولات /کم بودن یا اضافه بودن اعداد /ثبت تعمیرات /ثبت اجرت و ایاب ذهاب/عدم درج کد ملی مشتری/ناقص بودن پذیرش/بعد از ثبت الزامیست با داخلی 160 تماس بگیرید در غیر این صورت هر گونه نقص در پذیرش شما قبض توسط همکاران ما باطل خواهد شد و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال کارت های شما نخواهد داشت.
نماینده گرامی شناسه رهگیری یا کد رهگیری از روی کارتن با بدنه محصول برمیدارید و داخل کادر شماره کارت گارانتی وب درج بفرمایید ثبت کد رهگیری یا شناسه رهگیری برای تمامی دستگا ها الزامیست نمونه کد رهگیری :2000523529873
لطفا از درج اعداد متفرقه /یا خالی گذاشتن کادر/یا نوشتن حروف اضافه خودداری بفرمایید کد رهگیری کولر هایی که با 14 شروع میشوند الزامی شده است.
اطلاعیه مهم مرسولات(پستی_تیپاکس_چاپار)
لطفا در صورت مشاهده هرگونه ایراد ظاهری در کارتن دستگاه مانند: پارگی کارتن ، فرورفتگی و ... حتما مقابل مامور تیپاکس محصول را بررسی وچنانچه دارای ایرادات فوق بود از تحویل محصول خودداری نمایید در غیر این صورت هیچگونه مسئولیتی به عهده شرکت نمیباشد. ارسال دستگاه یا قطعات فقط با تیپاکس انجام .