کد خبر: 2084 | | تاریخ انتشار خبر: 18/09/1403 - 9:46 | | تعداد بازدید: 2717 |
//نماینده گرامی لطفا اخبار را باز کرده و با دقت مطالعه کنید//
راهنمایی استفاده از اپلیکیشن/نکات مهم /تعرفه/برند و محصولات مربوطه/شماره تماس و آدرس شرکت/کدرهگیری یا شناسه رهگیری/مدارک مورد نیاز نمایندگی و...
برای دریافت رمز و نام کاربری با 02177349333 داخلی 135 یا 02177961800 ویا 09022908921 تماس بگیرید. (در صورت تکمیل مدارک کد دریافت میکنید)
لطفا با دقت پیام ها مطالعه شوند و تیک( مطالعه به صورت کامل انجام شد) را بزنید لازم به ذکر است مشاهده اخبار سایت برای سرویسکاران الزامیست.
توجه: بعد از ثبت الزامیست با شماره 02177349333 داخلی 162 تماس بگیرید در غیر این صورت هر گونه نقص در پذیرش شما قبض توسط همکاران ما باطل خواهد شد و شرکت هیچگونه(( مسئولیتی در قبال کارت نمایندگان نخواهد داشت)) لطفا در هنگام ثبت و بایگانی قبض های پذیرش دقت فرمایید زیرا بعد از بایگانی تصحیح نمودن قبض های شما توسط همکاران ما امکان پذیر نمیباشد.
برندها:
تلویزیون:مجیک tv_اکسنت_کوروت_ویزرد_یوروپلاس_RTC_ck
ECOLUXE(اکولوکس)بلک وال black whale برند جدید
لباسشویی:اکسنت_مجیک هوم_مجیک واش_RTC_ck فقط 6_7_8 کیلویی(برند مجیک به تنهایی مربوط به شرکت ما نیست)خصوصا 9 یا 10کیلویی
کولرگازی: تارگتtarget_مجیک_اکسنت_لاویتا_ck_کوروت_RTC_یوروپلاس:(با اعلام سریال)
یخچال فریزر:مجیک کولینگ-مجیک شف (با اعلام سریال ممکن هست با یخساران مشترک باشند)
ساید:اکسنت_مجیک شف_RTC_ck
یخچال های ویزرد و ck وRTCواکسنت مربوط به یخساران میباشد (داخلی های یخساران 107 _108 _116)لطفا در صورتی که نمایندگی یخساران را ندارید از نصب دستگاه های مربوطه خودداری بفرمایید.
تلوزیونهایی با برند مجیک تنها (magic) متاسفانه به تازگی وارد بازار شده مربوط به ما نیست از مدل سریال و برند تشخیص داده شود برند شرکت ما مجیک tv میباشد و سریال صحیح با عدد 13 یا 14 شروع میشود .
ادنان سرویس مربوط به برند شرکت ما نیست لطفا نصب نفرمایید .
لباسشویی یوروپلاس _یورواستار_ مجیک شف مربوط به ما نمیباشد.
برند یوروپلاس برای tv حتما با سریال ما مطابقت داشته باشد در غیر این صورت تی وی مربوط به شرکت یوروپلاس هست .
سریال یا بارکد های شرکت مجیک معمولا با سال تولید مثل 95یا 1399 یا 1400 یا 1402 m20190یا R19... شروع میشوند.از ثبت برچسب های متفرقه خودداری فرمایید.
در صورت هرگونه سوال غیراز مواردی که در سایت راهنمایی شده و دریافت فرم داغی /فرم درخواست قطعه/نمونه سفته ضمانت /نمونه کد رهگیری/ نمونه سریال/ نمونه نامه گزارش...به شماره 0902908921 داخل ایتا یا روبیکا پیغام دهید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
ثبت با وب:
ابتدا روی گزینه صدور قبض کلیک کرده سپس رمز و نام کاربری را وارد نموده حتما نام و نام خانوادگی خود راچک کنید تا سیستم شمارا شناسایی کند و وارد گزینه ( صفحه اصلی شوید) تمام این مطالب را با دقت مطالعه کنید و حتما تیک مطالعه کامل شد را بزنید هر هفته اخبار سایت را مطالعه کنید سپس مجدد وارد صدور قبض شده و صدور قبض جدید رو تایید نمایید.آیتم کلیه تب های پذیرش رو باز کرده و پس از تکمیل کادر ها دکمه بایگانی را بزنید در اپلیکیشن ابتدا ذخیره و سپس بایگانی شود و در وب فقط بایگانی کافیست.برای امنیت بیشتر سیستم خود رمز را از طریق امکانات سیستم تغییر دهید و استان شهرستان خود را روی گزینه ثابت بگذارید.از پر کردن آیتم های دیگه جدا خودداری فرمایید مثل: اجرت یا ثبت تعمیرات یا ثبت هزینه متفرقه وضعیت حساب مالی و ...
ثبت با اپلیکیشن:
لینک اپلیکیشن روی گوشی اندروید/نصب شود و اخبار از طریق زنگوله بالای صفحه گوشی همراه مطالعه شود و تیک مطالعه را بزنید ثبت کردن قبض با وب یا اپ فرقی ندارد.
http://members.caspianservice.ir/webapib2bdotcore/uploadedfiles/apk/b2bsorooshan.apk?5847
پس از نصب اپلیکیشن مانند وب رمز و نام کاربری را وارد نموده و پس از تکمیل مراحل روی گزینه صدور قبض و علامت مثبت قرمز رنگ کلیک کنید آیتم پذیرش و سرویس و امضای مشتری پر کنید از تکمیل باقی آیتم ها خودداری بفرمایید پس از درج نمودن مشخصات مشتری و سرویس از طریق سه خط پایین صفحه پذیرش را ذخیره کرده گزینه اول شبیه به (دوربین) سپس از صفحه خارج شده مجدد وارد صدور قبض شوید و این بار از طریق سه خط پایین آیتم دوم شبیه به (ابر و فلش) قبض را بایگانی کنید الزامیست بعد از یک ربع به داخلی 162 اعلام کنید تا از بسته شدن قبض اطمینان حاصل نمایید.
خواهشمندیم پیام ها به صورت کامل و با دقت مطالعه شود (برند ها_ تعرفه شرکت راهنمایی استفاده از اپلیکیشن _نکات مهم و ضروری_کد رهگیری_سریال و....)
کدرهگیری یا شناسه رهگیری:
نماینده گرامی ثبت کد رهگیری یا شناسه رهگیری اجباریست(به جز کولرها) البته اگر دارای کد رهگیری بودند ثبت کنید / 13 رقمی میباشد/ در صورتی که داخل وب قسمت (شماره کارت گارانتی )درج نشود همکاران ما پذیرش های نصب شما را نمیبندند و باطل میشود /از روی کارتن دستگاه برداشته میشود برای تلویزیون ها کد رهگیری را از پشت محصول نیز میتوانید بردارید ( توجه داشته باشید شناسه کالا نیازی نیست و اشتباه گرفته نشود )درصورتی که سریالی با 13شروع شده باشد داخل فیلد عبارت (ندارد)نوشته شود در غیر این صورتی تمامی محصولاتی که با سریال 14شروع شدند مثل 1400 یا 1402 و...دارای شناسه یا کد هستند. نمونه کد رهگیری :2000523529873
لطفا از درج اعداد متفرقه /یا خالی گذاشتن کادر/یا نوشتن حروف اضافه خودداری بفرمایید فقط کد رهگیری صحیح یا عبارت (ندارد) برای سریال هایی که با 13 شروع شدند و یا کولرگازی (در صورتی که کولر کد رهگیری دارد درج آن الزامیست)
نکات مهم برای سرویسکاران:
1_نماینده گرامی لطفا در صورت جاگزین کردن پرسنل خود آموزش های اپلیکیشن و درخواست قطعات و راهنمایی های لازم را از طریق خود یا نیروی سابق در اختیار نیروی جدید بگذارید. 2_ ثبت (کد رهگیری یا شناسه رهگیری و همچنین کد ملی) مشتری الزامیست در صورت عدم ثبت قبض شما توسط همکاران ما بسته نخواهند شد.(جز کولرها)
3_اگر سریالی تحت پشتیبانی وب نبود به صورت دستی وارد کنید ابتدا نوع محصول سپس مارک و مدل رو دستی انتخاب کنید(در صورت وجود ارور ابتدا از درستی سریال مطمئن شوید سپس تایید کنید و به ثبت ادامه دهید )
4_ لطفا هنگام ارسال داغی قطعه مشخصات مشتری و دستگاه را داخل فرم داغی همراه قطعه معیوب به (شرکت) ارسال نمایید تا از حساب خارج شود برای درخواست قطعه داخل فرم درخواست به شماره 09022908921 (ایتا یا روبیکا بفرستید)تا بررسی و ارسال شود.
5_وب یا اپلیکیشن فقط جهت ثبت کارت های نصب است از ثبت تعمیرات و دادن اجرت و ایاب ذهاب درخواست قطعه و... در سایت خودداری بفرمایید . همچنین کارت نصب های ثبت شده رو به شرکت ارسال نکنید ((بعد از ثبت به داخلی 162 اعلام کنید))
6_در صورت هر گونه ارور یا مشکل در اپلیکیشن _ وب با شماره 02177961800 تماس یا 09022908921 ایتا و روبیکا پیام بگذارید .
7_در صورت عدم تکمیل مدارک و نداشتن سفته ضمانت رمز و نام کاربری _کد نمایندگی _قطعات _واریزی برای سرویسکاران ارسال نخواهد شد.
8_دسته فاکتور فقط برای نوشتن تعمیرات در اختیار سرویسکاران قرار میگیرد.توجه داشته باشید فاکتور های شرکت مجیک فقط قابل قبول است(در صورت عدم وجود کارت گارانتی محصول مشخصات دستگاه و مشتری در فاکتور نصب فقط شرکت مجیک نوشته شود یک نسخه به عنوان ضمانت به مشتری و یک نسخه نزد خود نگه دارید ثبت سیستم شود و به داخلی 162 اعلام کنید از ارسال کارت نصب به شرکت خودداری بفرمایید.
9_پس از ورود به اپ یا وب از طریق امکانات سیستم میتوانید رمز خود را تغیر بدهید و استان.شهرستان خود را برای همیشه ثبت کنید
10_برای اطلاع از حساب های مالی /داغی فقط با داخلی 160تماس بگیرید.
11_برای اطلاع از ارسال قطعات درخواستی فقط با شماره 02177964134 تماس بگیرید
لطفا در صورتی که سریالی تحت پشتیبانی وب نبود دستی مدل و مارک وارد کنید و در صورت ارور ابتدا از صحیح بودن سریال مطمئن شوید و پیغام ارور را تایید کرده و ادامه دهید و توجهی نکنید.
لطفا یک ربع بعد از ثبت کارت ها در همان روز با شماره 02177338001 داخلی 162 تماس بگیرید و اعلام کنید تا در صورت هر گونه ایراد در ثبت به شما اطلاع رسانی کنیم .
لازم به ذکر است پاسخ تمامی سوالات شما در سایت به صورت اخبار موجود میباشد با عرض معذرت به دلیل حجم کاری بالا از پاسخدهی به سوالات غیر ضروری معذوریم.
در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده پایین پذیرش شما باطل میشود :
در صورت عدم درج سریال صحیح و کد رهگیری محصولات /کم بودن یا اضافه بودن اعداد /ثبت تعمیرات /ثبت اجرت و ایاب ذهاب/عدم درج کد ملی مشتری/ناقص بودن پذیرش/بعد از ثبت الزامیست با داخلی 162 تماس بگیرید در غیر این صورت هر گونه نقص در پذیرش شما قبض توسط همکاران ما باطل خواهد شد و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال کارت های شما نخواهد داشت.
داخلی ها و ادرس شرکت:
02177338001 _02177349333
داخلی 160 : مالی
داخلی 158: واحد شکایات/امور نمایندگان
داخلی 135 02177961800 یا 09022908921 جهت استعلام موجودی و درخواست قطعات راهنمایی اپلیکیشن و وب جهت ثبت کارت های گارانتی /سایت مجیک/اطلاعات /در صورت نیاز تماس گرفته و یا پیام بگذارید (برنامه های پیام رسان ایتا و روبیکا)
داخلی 140: پیگیری ارسال مرسولات و پست
داخلی 143: مدیریت
داخلی 162: اعلام ثبت کارت های نصب و ارسال تعمیرات
داخلی 159: کارشناس tv
02177964134 نصب و تعمیرات مشتریان
02177967900 : اخذ نمایندگی/ قراردادها
تلفن 5 رقمی: 02174273
آدرس :تهران _بعد از سه راه تهرانپارس_ بین اتحاد و سازمان آب_پلاک 61 کارخانه یخساران_واحد خدمات مجیک.
مدارک مورد نیاز نمایندگی:
مهمترین مدارک :کپی پروانه کسب /کپی شناسنامه و کارت ملی/اصل سفته در وجه شرکت یخساران پایتخت مبلغ 50000000ریال معادل 5000000میلیون تومان امضا+اثر انگشت+مشخصات فردی لازم به ذکر است چک مورد قبول نیست فقط سفته ارسال بفرمایید بدون هیچگونه نوشتن موارد اضافه مثل تاریخ ..حسن انجام کار و... /فقط مطابق جملات بالا در غیر این صورت عودت داده خواهد شد کپی مدارک تحصیلی _کپی گواهی نامه های آموزشی _ کپی سند مالکیت یا اجاره نامه_عکس از شماره حساب صادرات یا تجارت_دو قطعه عکس 34_ دو قطعه عکس تعمیرگاه سپس پست شود.
بعد از تکمیل شدن مدارک کد نمایندگی و رمز عبور برای اپلیکیشن را از 02177961800 یا داخلی 135و یا 09022908921 خانم گودرزی دریافت کنید.
سفته ضمانت الزامیست /در صورت عدم تکمیل مدارک رمز و نام کاربری یا کد نمایندگی جهت ورود به اپلیکیشن ارسال قطعه و واریزی برای نماینده انجام نخواهد شد.
تعرفه ها:
شرح کالا سایزیاظرفیت مبلغ(ریال)کولرگازی: 24000,18000,12000,9000 مبلغ نصب:8/000/000ریال
کولرگازی: 30000 مبلغ نصب:10/000/000ریال
لباسشوئی: 8,7,6 (کیلوگرم) مبلغ نصب:700/000 ریال
ساید: (متصل به آب شهری) مبلغ نصب:900/000ریال
ساید: (بدون اتصال به آب شهری) مبلغ نصب:700/000ریال
یخچال فریزرکمبی و تک(متصل به آب شهری) مبلغ نصب:800/000ریال
یخچال فریزرکمبی و تک(بدون اتصل به آب شهری) مبلغ نصب:600/000ریال
تلویزیون:32,43,49,50 مبلغ نصب:500/000ریال
تلویزیون:55,65 مبلغ نصب:600/000ریال
تعرفه نصب که توسط شرکت پرداخت میشود.
در نظر داشته باشید هزینه ها جهت نصب دستگاه هست.
در رابطه با تعمیرات فاکتور به شرکت ارسال شده تا توسط مدیر خدمات مبلغ تعیین شود.
نمایندگان گرامی لطفا در زمان ارسال قطعه داغی( فرم داغی) را تکمیل نموده و به همراه (داغی محصول) به شرکت ارسال نمایید و به هیچ وجه داخل ایتا روبیکا نفرستید .برای دریافت فرم داغی/فرم درخواست قطعه دریافت آدرس وب داخل ایتا و یا روبیکا به شماره 09022908921 پیغام دهید.
در صورتی که پذیرشی از شما سابقه نصب در سیستم مرکزی نداشته باشد امکان ثبت فاکتور (تعمییرات) محصول توسط ما امکان پذیر نمیباشد لطفا ابتدا فاکتور را در اپلیکیشن یا وب ثبت کنید سپس برای ارسال تعمییرات آن اقدام کنید در غیر این صورت فاکتور تعمییر را عودت میدهیم.