صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: *نماینده گرامی مطالعه اخبار سایت جهت اطلاع رسانی الزامیست*1404/04/13ورود به سیستم
کد خبر: 2084تاریخ انتشار خبر: 20/03/1404 - 9:46تعداد بازدید: 5963

*نماینده گرامی مطالعه اخبار سایت جهت اطلاع رسانی الزامیست*

راهنمایی استفاده از اپلیکیشن/نکات مهم /تعرفه/برند و محصولات مربوطه/شماره تماس و آدرس شرکت/کدرهگیری یا شناسه رهگیری/مدارک مورد نیاز نمایندگی و...


لطفا با دقت پیام ها مطالعه شوند و تیک( مطالعه به صورت کامل انجام شد) را بزنید به دلیل حجم کاری و تعداد بالای سرویسکاران از پاسخدهی به سوالاتی که در سایت راهنمایی کرده ایم معذوریم.

توجه: بعد از ثبت الزامیست با شماره 02177349333 داخلی 162 تماس بگیرید.در غیر این صورت هر گونه نقص در پذیرش شما قبض توسط همکاران ما باطل خواهد شد و شرکت هیچگونه(( مسئولیتی در قبال پذیرش شما نخواهد داشت)) لطفا در هنگام ثبت و بایگانی قبض های پذیرش دقت فرمایید زیرا بعد از بایگانی تصحیح نمودن قبض های شما توسط همکاران ما امکان پذیر نمیباشد.در صورت تکمیل مدارک (سفته ضمانت)رمز و نام کاربری جهت ورود به سامانه برای شما ارسال میگردد در صورت اطلاع از کسری مدارک با داخلی 158 امورنمایندگان تماس بگیرید.


معرفی برندها:

تلویزیون:

قدیمی :مجیک tv_اکسنت_یوروپلاس_rtc

جدید: ecoluxe(اکولوکس)/بلک وال  black whale /ورلد استار_worldstar/اینترو/ck/کوروت/ویزرد/تارگت



لباسشویی:جکوار _اکسنت_مجیک هوم_مجیک واش_rtc_ck  فقط 6_7_8 کیلویی(برند مجیک به تنهایی مربوط به شرکت ما نیست)خصوصا 9 یا 10کیلویی

کولرگازی:  تارگتtarget_مجیک_اکسنت_لاویتا_ck_کوروت_rtc_یوروپلاس:(با اعلام سریال) 

یخچال فریزر:مجیک کولینگ-مجیک شف (با اعلام سریال ممکن هست با یخساران مشترک باشند)

ساید:اکسنت_مجیک شف_rtc_ck

تعرفه 1404:


شماره کارت گارانتی داخل وب چیست؟ (شناسه رهگیری_کد رهگیری دستگاه) 

نماینده گرامی شناسه رهگیری یا کد رهگیری از روی کارتن با بدنه محصول برمیدارید و داخل کادر شماره کارت گارانتی وب درج بفرمایید ثبت کد رهگیری یا شناسه رهگیری اجباریست(به جز کولرها) البته اگر دارای کد رهگیری بودند ثبت کنید / 13 رقمی میباشد/ در صورتی که داخل وب قسمت (شماره کارت گارانتی )درج نشود همکاران ما پذیرش های نصب شما را نمیبندند و باطل میشود  /از روی کارتن دستگاه برداشته میشود برای تلویزیون ها کد رهگیری را از پشت محصول نیز میتوانید بردارید ( توجه داشته باشید شناسه کالا نیازی نیست و اشتباه گرفته نشود )درصورتی که سریالی با 13شروع شده باشد داخل فیلد عبارت (ندارد)نوشته شود در غیر این صورتی تمامی محصولاتی که با سریال 14شروع شدند مثل 1400 یا 1402 و...دارای شناسه یا کد هستند. نمونه کد رهگیری :2000523529873

لطفا از درج اعداد متفرقه /یا خالی گذاشتن کادر/یا نوشتن حروف اضافه خودداری بفرمایید فقط کد رهگیری صحیح یا عبارت (ندارد) برای سریال هایی که با 13 شروع شدند و یا کولرگازی (در صورتی که کولر کد رهگیری دارد درج آن الزامیست)



ثبت با وب:
ابتدا روی گزینه صدور قبض کلیک کرده سپس رمز و نام کاربری را وارد نموده حتما نام و نام خانوادگی خود راچک کنید تا سیستم شمارا شناسایی کند و وارد گزینه ( صفحه اصلی شوید) تمام این مطالب را با دقت مطالعه کنید و حتما تیک مطالعه کامل شد را بزنید هر هفته اخبار سایت را مطالعه کنید  سپس مجدد وارد صدور قبض شده و صدور قبض جدید رو تایید نمایید.آیتم کلیه تب های پذیرش رو باز کرده و پس از تکمیل کادر ها دکمه بایگانی را بزنید در اپلیکیشن ابتدا ذخیره و سپس بایگانی شود و در وب فقط بایگانی کافیست.برای امنیت بیشتر سیستم خود رمز را از طریق امکانات سیستم تغییر دهید و استان شهرستان خود را روی گزینه ثابت بگذارید.از پر کردن آیتم های دیگه جدا خودداری فرمایید مثل: اجرت یا ثبت تعمیرات یا ثبت هزینه متفرقه وضعیت حساب مالی و ...
ثبت با اپلیکیشن:
لینک اپلیکیشن روی گوشی اندروید/نصب شود و اخبار از طریق زنگوله بالای صفحه گوشی همراه مطالعه شود و تیک مطالعه  را بزنید ثبت کردن قبض با وب یا اپ فرقی ندارد. 
http://members.caspianservice.ir/webapib2bdotcore/uploadedfiles/apk/b2bsorooshan.apk?5847
پس از نصب اپلیکیشن مانند وب رمز و نام کاربری را وارد نموده و پس از تکمیل مراحل روی گزینه صدور قبض و علامت مثبت قرمز رنگ کلیک کنید آیتم پذیرش و سرویس و امضای مشتری پر کنید از تکمیل باقی آیتم ها خودداری بفرمایید پس از درج نمودن مشخصات مشتری و سرویس از طریق سه خط پایین صفحه پذیرش را ذخیره کرده گزینه اول شبیه به (دوربین) سپس از صفحه خارج شده مجدد وارد صدور قبض شوید و این بار از طریق سه خط پایین آیتم دوم شبیه به (ابر و فلش) قبض را بایگانی کنید الزامیست بعد از یک ربع به داخلی 162 اعلام کنید تا از بسته شدن قبض اطمینان حاصل نمایید.
 
خواهشمندیم پیام ها به صورت کامل و با دقت مطالعه شود (برند ها_ تعرفه شرکت راهنمایی استفاده از اپلیکیشن _نکات مهم و ضروری_کد رهگیری_سریال و....)

 
نکات مهم سرویسکاران:لطفا موارد زیر را با دقت بیشتری مطالعه کنید.
1_نماینده گرامی لطفا در صورت جاگزین کردن  پرسنل خود آموزش های اپلیکیشن و درخواست قطعات و راهنمایی های لازم را از طریق خود یا نیروی سابق در اختیار نیروی جدید بگذارید. 
2_ ثبت (کد رهگیری یا شناسه رهگیری و همچنین کد ملی) مشتری الزامیست در صورت عدم ثبت قبض شما توسط همکاران ما بسته نخواهند شد.(جز کولرها)
3_اگر سریالی تحت پشتیبانی وب نبود به صورت دستی وارد  کنید ابتدا نوع محصول سپس مارک و مدل رو دستی انتخاب کنید(در صورت وجود ارور ابتدا از درستی سریال مطمئن شوید سپس تایید کنید و به ثبت ادامه دهید ) 
4_ لطفا هنگام ارسال داغی قطعه مشخصات مشتری و دستگاه را داخل فرم داغی همراه قطعه معیوب به (شرکت) ارسال نمایید تا از حساب خارج شود برای درخواست قطعه داخل فرم درخواست به شماره 09022908921 (ایتا یا روبیکا بفرستید)تا بررسی و ارسال شود. 
5_وب یا اپلیکیشن فقط جهت ثبت کارت های نصب است از ثبت تعمیرات و دادن اجرت و ایاب ذهاب درخواست قطعه و... در سایت خودداری بفرمایید .  همچنین کارت نصب های ثبت شده رو به شرکت ارسال نکنید ((بعد از ثبت به داخلی 162 اعلام کنید)) 
6_در صورت هر گونه ارور یا مشکل در اپلیکیشن _ وب  با شماره 02177961800 تماس یا 09022908921 ایتا و روبیکا پیام بگذارید .
7_در صورت عدم تکمیل مدارک و نداشتن سفته ضمانت رمز و نام کاربری _کد نمایندگی _قطعات _واریزی برای سرویسکاران ارسال نخواهد شد.
8_دسته فاکتور فقط برای نوشتن تعمیرات در اختیار سرویسکاران قرار میگیرد.توجه داشته باشید فاکتور های شرکت مجیک فقط قابل قبول است(در صورت عدم وجود کارت گارانتی محصول مشخصات دستگاه و مشتری در فاکتور نصب فقط شرکت مجیک نوشته شود یک نسخه به عنوان ضمانت به مشتری و یک نسخه نزد خود نگه دارید ثبت سیستم شود و به داخلی 162 اعلام کنید از ارسال کارت نصب به شرکت خودداری بفرمایید.
9_پس از ورود به اپ یا وب از طریق امکانات سیستم میتوانید رمز خود را تغیر بدهید و استان.شهرستان خود را برای همیشه ثبت کنید
10_برای اطلاع از حساب های مالی /داغی فقط با داخلی 160تماس بگیرید.
11_برای اطلاع از ارسال قطعات درخواستی  فقط با شماره 02177964134 تماس بگیرید
12_مراقب کلاهبردارها باشید هر گونه شماره تماس غیر از تلفن های سازمانی داخل سایت با شما تماس یا پیام داشتند گوش به فرمان سودجو ندهید.

لطفا در صورتی که سریالی تحت پشتیبانی وب نبود دستی مدل و مارک وارد کنید و در صورت ارور ابتدا از صحیح بودن سریال مطمئن شوید و پیغام ارور را تایید کرده و ادامه دهید و توجهی نکنید.  

در صورت عدم درج سریال صحیح  و کد رهگیری محصولات /کم بودن یا اضافه بودن اعداد  /ثبت تعمیرات /ثبت اجرت و ایاب ذهاب/عدم درج کد ملی مشتری/ناقص بودن پذیرش/بعد از ثبت الزامیست با داخلی 162 تماس بگیرید در غیر این صورت هر گونه نقص در پذیرش شما قبض توسط همکاران ما باطل خواهد شد و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال کارت های شما نخواهد داشت.
اطلاعیه مهم مرسولات(پستی_تیپاکس_چاپار)
 لطفا در صورت مشاهده هرگونه ایراد ظاهری در کارتن دستگاه مانند: پارگی کارتن ، فرورفتگی و ... حتما مقابل مامور تیپاکس محصول را بررسی وچنانچه دارای ایرادات فوق بود از تحویل محصول خودداری نمایید در غیر این صورت هیچگونه مسئولیتی به عهده شرکت نمیباشد. 
با تشکر خدمات مجیک

داخلی ها و ادرس شرکت:
02177338001 _02177349333
داخلی 160 : مالی
داخلی 158: واحد شکایات/امور نمایندگان
02177961800 _09022908921 جهت  استعلام موجودی و درخواست قطعات راهنمایی اپلیکیشن و وب جهت ثبت کارت های گارانتی /سایت مجیک/اطلاعات /در صورت نیاز تماس گرفته و یا پیام بگذارید (برنامه های پیام رسان ایتا و روبیکا)  
داخلی 140: پیگیری ارسال مرسولات و پست  
داخلی 143: مدیریت
داخلی 162: اعلام ثبت کارت های نصب و ارسال تعمیرات
داخلی 159: کارشناس tv 
02177964134 نصب و تعمیرات مشتریان
 (درخواست قطعه ،درخواست پنل و هر گونه سوال در برنامه پیام رسان +989912539895 تنها فقط ایتا یا روبیکا پیغام دهید، برای تماس هم با شماره  جدید 02177967900  ارتباط بگیرید 
تلفن 5 رقمی: 02174273
آدرس :تهران _بعد از سه راه تهرانپارس_ بین اتحاد و سازمان آب_پلاک 61 کارخانه یخساران_واحد خدمات مجیک.

مدارک مورد نیاز نمایندگی: 
مهمترین مدارک :کپی پروانه کسب /کپی شناسنامه و کارت ملی/اصل سفته در وجه شرکت یخساران پایتخت مبلغ 50000000ریال معادل 5000000میلیون تومان امضا+اثر انگشت+مشخصات فردی لازم به ذکر است چک مورد قبول نیست  فقط سفته ارسال بفرمایید بدون هیچگونه نوشتن موارد اضافه مثل تاریخ ..حسن انجام کار و... /فقط مطابق جملات بالا در غیر این صورت عودت داده خواهد شد 
کپی مدارک تحصیلی _کپی گواهی نامه های آموزشی _ کپی سند مالکیت یا اجاره نامه_عکس از شماره حساب صادرات یا تجارت_دو قطعه عکس 34_ دو قطعه عکس تعمیرگاه  سپس پست شود. 
بعد از تکمیل شدن مدارک کد نمایندگی و رمز عبور برای اپلیکیشن را از 02177961800 یا  داخلی 135و یا 09022908921 خانم گودرزی دریافت کنید. 
سفته ضمانت الزامیست /در صورت عدم تکمیل مدارک رمز و نام کاربری یا کد نمایندگی جهت ورود به اپلیکیشن ارسال قطعه و  واریزی برای نماینده انجام نخواهد شد.

در رابطه با تعمیرات فاکتور به شرکت ارسال شده تا توسط مدیر خدمات مبلغ تعیین شود.
 در صورتی که پذیرشی  از شما سابقه نصب در سیستم مرکزی نداشته باشد امکان ثبت فاکتور (تعمییرات) محصول توسط ما امکان پذیر نمیباشد لطفا ابتدا فاکتور را در اپلیکیشن یا وب ثبت کنید سپس برای ارسال تعمییرات آن اقدام کنید در غیر این صورت فاکتور تعمییر را عودت میدهیم.







نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
×
Powered By Sorooshan Co