صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: صدور قبض+درج نام کاربری و رمز+مشاهده اخبار از طریق صفحه اصلی1403/02/12ورود به سیستم
کد خبر: 2071تاریخ انتشار خبر: 09/02/1403 - 12:44تعداد بازدید: 634

صدور قبض+درج نام کاربری و رمز+مشاهده اخبار از طریق صفحه اصلی

ابتدا روی گزینه صدور قبض کلیک کرده سپس رمز و نام کاربری را وارد نموده نام و نام خانوادگی خود راچک کنید و وارد گزینه (صفحه اصلی )شوید تمامی اخبار با دقت مطالعه شود سپس مجدد وارد صدور قبض شده و صدور قبض جدید رو تایید نمایید.آیتم کلیه تب های پذیرش رو باز کرده و پس از تکمیل کادر ها دکمه بایگانی را بزنید در اپلیکیشن ابتدا ذخیره و سپس بایگانی شود.

(ممکن است هر بار که از وب استفاده میکنید مجدد اخبار به روزرسانی شود پس
توجه داشته باشید تمامی پیام هارا با دقت مطالعه بفرمایید از پاسخدهی به سوالاتی که داخل سایت راهنمایی شده معذوریم )
نماینده گرامی برای بسته شدن اخبار روی صفحه صدور قبض ابتدا باید تمامی اخبار رو از گزینه بالای وب( صفحه اصلی )باز کرده و هر کدام(به صورت تکی ) تیک ( اطلاعیه به صورت کامل  مطالعه شد) رو بزنید در صورتی که تمامی پیام ها توسط شما چک نشود دسترسی برای انجام ثبت پذیرش امکان پذیر نمیباشید . چند مورد تیک الزامی ندارند ولی حتما مشاهده گردد
خواهشمندیم پیام ها به صورت کامل و با دقت مطالعه شود (برند ها_ تعرفه شرکت راهنمایی استفاده از اپلیکیشن _نکات مهم و ضروری_کد رهگیری_سریال و....)
نکات مهم برای سرویسکاران 
1_نماینده گرامی لطفا در صورت جاگزین کردن  پرسنل خود آموزش های اپلیکیشن و درخواست قطعات و راهنمایی های لازم را از طریق خود یا نیروی سابق در اختیار نیروی جدید بگذارید 
2_ ثبت (کد رهگیری یا شناسه رهگیری و همچنین کد ملی) مشتری الزامیست در صورت عدم ثبت قبض شما توسط همکاران ما بسته نخواهند شد.(جز کولرها)
3_اگر سریالی تحت پشتیبانی وب نبود نگه دارید تا تعریف سازمانی شوند سپس ثبت کنید(در صورت تعریف شدن سریال های جدید به صورت اخبار اطلاع رسانی خواهد شداز پاسخدهی به سوالات شما از قبیل تعیین زمان ...یادآوری.. ارسال تصاویر سریال یا محصولات معذوریم 
4_ لطفا هنگام ارسال داغی قطعه مشخصات مشتری و دستگاه را روی برچسب یا کاغذ درج نمایید و.سالم یا معیوب بودن قطعه مشخص شود.
5_وب یا اپلیکیشن فقط جهت ثبت کارت های نصب است از ثبت تعمیرات و دادن اجرت و ایاب ذهاب درخواست قطعه و... در سایت خودداری بفرمایید درخواست قطعه داخل ایتا یا روبیکا به شماره 09022908921 ارسال شود  همچنین کارت نصب های ثبت شده رو به شرکت ارسال نکنید ((بعد از ثبت به داخلی 162 اعلام کنید)) 
6_در صورت هر گونه ارور یا مشکل در اپلیکیشن _ وب  با شماره 02177961800 تماس یا 09022908921 ایتا و روبیکا پیام بگذارید .
7_در صورت عدم تکمیل مدارک و نداشتن سفته ضمانت رمز و نام کاربری _کد نمایندگی _قطعات _واریزی برای سرویسکاران ارسال نخواهد شد.
8_دسته فاکتور فقط برای نوشتن تعمیرات در اختیار سرویسکاران قرار میگیرد.توجه داشته باشید فاکتور های شرکت مجیک فقط قابل قبول است(در صورت عدم وجود کارت گارانتی محصول مشخصات دستگاه و مشتری در فاکتور نصب فقط شرکت مجیک نوشته شود یک نسخه به عنوان ضمانت به مشتری و یک نسخه نزد خود نگه دارید ثبت سیستم شود و به داخلی 162 اعلام کنید از ارسال کارت نصب به شرکت خودداری بفرمایید.
9_پس از ورود به اپ یا وب از طریق امکانات سیستم میتوانید رمز خود را تغیر بدهید و استان.شهرستان خود را برای همیشه ثبت کنید   

جهت اطلاعات فنی  محصولات تلویزیون با شماره 09394254955 

 کولر_ یخچال_ لباسشویی 09129059852 تماس حاصل فرمایید.





نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
×
Powered By Sorooshan Co