صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: نکات مهم در ثبت کارت داخل اپلیکیشن یا وب/لینک اپ و وب/1403/02/10ورود به سیستم
کد خبر: 2047تاریخ انتشار خبر: 09/02/1403 - 12:51تعداد بازدید: 1384

نکات مهم در ثبت کارت داخل اپلیکیشن یا وب/لینک اپ و وب/

در صورت نداشتن سفته ضمانت به شما مجوز دسترسی و رمز و نام کاربری داده نخواهد شد.

لینک اپلیکیشن روی گوشی اندروید/نصب شود 
http://members.caspianservice.ir/webapib2bdotcore/uploadedfiles/apk/b2bsorooshan.apk?5847
برای دریافت رمز و نام کاربری با  02177349333 داخلی 135 یا 02177961800 ویا 09022908921  تماس بگیرید. (در صورت تکمیل مدارک کد دریافت میکنید)

1_ سامانه نرم افزاری سروشان فقط جهت ثبت کارت های نصب در اختیار نمایندگان قرار گرفته.فاکتور های تعمیرات را به شرکت ارسال کنید.

2_فقط کافیست با داخلی 162 تماس بگیرید اعلام کنید تا قبض ها توسط واحد مربوطه بسته شود و کارتی به شرکت ارسال نفرمایید.

3_استان و شهرستان خود را تعیین کنید در صورت صحیح نبودن اصلاح شود.

4_مشخصات مشتری و مشخصات دستگاه کامل و صحیح  وارد شود.(ایتم پذیرش و سرویس توسط شما پر میشود)

5_فیلد های اجرت و ایاب ذهاب  یا لوازمات مصرفی توسط شرکت کامل و بسته میشود از پر کردن آن ها اجتناب کنید.

6_تاریخ نصب یا پذیرش را به درستی وارد کنید. تاریخ اتمام رو برابر با تاریخ سرویس گذاشته و ساعت اتمام یا تحویل جلوتر باشد.

7-در فیلد شماره کارت گارانتی شناسه رهگیری و یا کد رهگیری محصول درج شود در صورت نداشتن کد. کلمه (ندارد)را در کادر بنویسید. نوشتن کد ملی و شناسه رهگیری<کدرهگیری اجباریست

8_نوع عملیات روی آیتم نصب و آموزش و وضعیت سرویس  روی حالت سرویس شده گذاشته شود در غیر این صورت قبض ها بایگانی نخواهد شد.

9_پس از ذخیره کردن اطلاعات قبض را بایگانی کنید توجه داشته باشید، در صورت بایگانی نشدن هیچ عملیاتی  روی سیستم مرکزی قابل روئیت نخواهد

10_اطلاعیه ها و نکات مهم روی صفحه اصلی اپلیکیشن یا وب هست لطفا چک کنید و در صورت نیاز جهت راهنمایی  یا ارور با شماره 09022908921 یا 02177961800 تماس بگیرید و یا در ایتا پیغام بگذارید.

11_کولرهای کوروت یا یوروپلاس به دلیل نداشتن کارت گارانتی یک نسخه از فاکتورهای نصب را به عنوان ضمانت پر کنید و به مشتری تحویل دهید در سیستم ثبت شود و به شرکت اعلام کنید  
  


http://members.caspianservice.ir   :ادرس سایت بر روی سیستم کامپیوتر 

1_ ابتدا روی گزینه صدور قبض کلیک کنید رمز  و نام کاربری رو وارد کنید و وارد صفحه اصلی شوید و اخبار را مشاهده کنید(تمامی راهنمایی ها داخل اخبار قابل مشاهده است) 
2_در صورت ثبت با شرکت تماس بگیرید داخلی 162 و اعلام کنید تا قبض بسته شود و کارتی به شرکت  ارسال نکنید.
3_پر کردن آیتم  کلیه تب های پذیرش.  لطفا از پر کردن بقیه فیلد ها اجتناب کنید 
4_نوع عملیات نصب و آموزش و وضعیت سرویس روی حالت سرویس شده گذاشته شود
5_استان و شهرستان خود را تعیین کنید همچنین تاریخ نصب را صحیح وارد کنید (تاریخ نصب را از سال وارد کنید ) تاریخ نصب در فیلد انقضا گارانتی هست مدت زمان ماه گارانتی دستگاه را نیز وارد کنید و تایید را بزنید.
6_شناسه رهگیری و یا کد رهگیری محصول را داخل شماره کارت گارانتی درج کنید الزامیست در صورت عدم وجود شناسه یا کد رهگیری گزینه ندارد را داخل کادر بنویسید.(توضیحات در مورد شناسه داخل پیام های اخبار گذاشته شده )
 7_در صورت تغیر تاریخ نصب ابتدا تاریخ پذیرش بالای صفحه رو پاک کرده و از سال تاریخ نصب محصول وارد شود سپس اریخ و ساعت اتمام رو پاک کنید تا قبض شما در هنگام بایگانی  با تایخ دستی شما برابر شود.  
توجه داشته باشید از دادن اجرت و ایاب ذهاب  و ثبت کارت های تعمیرات   خودداری کنید تاریخ نصب و استان شهرستان مشخصات مشتری و محصول  را به درستی وارد کنید پس از تکمیل گزینه ها قبض ها را بایگانی کنید و بلافاصله به شرکت اعلام کنید داخلی 160. در صورت راهنمایی یا هر گونه مشگل در ثبت با شماره 02177961800 تماس بگیرید یا داخل روبیکا یا ایتا پیغام بگذارید 09022908921 
8_زمانی که سریال دستگاه را وارد کردید تیک گارانتی را زده تا مشخصات تعریف شده روی کادر های خالی به صورت خودکار بشیند و اگر زمانی سریالی تحت پشتیبانی نبود نگه دارید تا از سازمان تعریف شود سپس ثبت کنید.به صورت اخبار اطلاع رسانی میشود لطفا سوال نفرمایید.







نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
×
Powered By Sorooshan Co