صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: ((((نکات مهم برای راهنمایی سرویسکاران)))1402/09/07ورود به سیستم
کد خبر: 2039تاریخ انتشار خبر: 30/08/1402 - 10:43تعداد بازدید: 42

((((نکات مهم برای راهنمایی سرویسکاران)))

کارت نصب به شرکت ارسال نفرمایید فقط ثبت و اعلام شود از دادن اجرت و ایاب ذهاب و ثبت تعمیرات خودداری بفرمایید در صورت هرگونه ارور در وب با 02177961800 جهت راهنمایی تماس بگیرید

1_نماینده گرامی لطفا در صورت جاگزین کردن  پرسنل خود آموزش های اپلیکیشن و درخواست قطعات و راهنمایی های لازم را از طریق خود یا نیروی سابق در اختیار نیروی جدید بگذارید 
2_ لطفا هنگام ارسال داغی قطعه مشخصات مشتری و دستگاه را روی برچسب یا کاغذ درج نمایید و.سالم یا معیوب بودن قطعه مشخص شود.
3_سریال های تلویزیون های کوروت و یوروپلاس در تاریخ 1402/07/30 تعریف شد لطفا کارت های نصب این برند رو ثبت سیستم کرده و به داخلی 162 اعلام کنید و از ارسال کارت به شرکت خودداری فرمایید.
4_ دسته فاکتور فقط برای نوشتن تعمیرات در اختیار سرویسکار ان قرار میگیرد.توجه داشته باشید فاکتور های شرکت مجیک فقط قابل قبول است 
5_وب یا اپلیکیشن فقط جهت ثبت کارت های نصب است از ثبت تعمیرات و دادن اجرت و ایاب ذهاب در سایت خودداری بفرمایید و کارت نصب های ثبت شده رو به شرکت ارسال نکنید ((بعد از ثبت به داخلی 162 اعلام کنید)) 
6_در صورت هر گونه ارور یا مشکل در اپلیکیشن _ وب  با شماره 02177961800 تماس یا 09022908921 ایتا و روبیکا پیام بگذارید .
7_در صورت عدم تکمیل مدارک و نداشتن سفته ضمانت رمز و نام کاربری _کد نمایندگی _قطعات _واریزی برای سرویسکاران ارسال نخواهد شد.





نام:
آدرس پست الکترونیکی:
نظر: *
 
Retype the CAPTCHA code from the image
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 
Powered By Sorooshan Co